ΕΛΛΑΔΑ

Τεχνικός σύμβουλος για τα Τέμπη: Υπάρχει μονταζιέρα και στα βίντεο από τα δύο τρένα

Αποκαλυπτική έκθεση και για την έκρηξη τη στιγμή της σύγκρουσης στα Τέμπη

Για παραποιημένα βίντεο που δείχνουν την εμπορική αμαξοστοιχία, πριν τη σύγκρουση με την επιβατική στα Τέμπη, κάνει λόγο με καταγγελία του στο Dnews, ο τεχνικός σύμβουλος των οικογενειών των θυμάτων, κ. Βασίλης Κοκοτσάκης.

Ο τεχνικός σύμβουλος, υποστηρίζει ότι υπάρχει «μονταζιέρα», σε δύο βίντεο, που είδαν το φως της δημοσιότητας, λίγες ημέρες μετά το τραγικό δυστύχημα και «δείχνουν δήθεν την πορεία της εμπορικής αμαξοστοιχίας».

Ο κ. Κοκοτσάκης, αναφέρεται στην αποτυχημένη προσπάθεια των πραγματογνωμόνων, να βρουν έστω και ένα πλάνο, από την εμπορική αμαξοστοιχία, ούτε καν από δορυφόρο και λέει χαρακτηριστικά: 

«Προσπαθήσαμε να αγοράσουμε υλικό, βίντεο ή φωτογραφίες από δορυφόρους. Μας είπαν κοστίζει, είπαμε θα πληρώσουμε. Οι δορυφόροι μπορούν να δώσουν φωτογραφίες μέχρι και από τρία μέτρα.  Άρα για μας θα ήταν αποκαλυπτικό το πλάνο αν το είχαμε, το πλάνο από τη σύγκρουση. Δεν υπάρχει τίποτα.

Επίσης σε κανέναν εμπορικό σταθμό και σε κανένα επιβατικό σταθμό, γιατί πέρασε και από επιβατικούς, σε καμία αποθήκη, σε καμία κάμερα από δρόμο, δεν έχει βρεθεί το παραμικρό βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Και δεν υπάρχει τίποτα και στους δορυφόρους.

Τα μοναδικά βίντεο, που δήθεν δείχνουν την εμπορική αμαξοστοιχία, αποδεικνύεται ότι είναι πλαστογραφημένα. Παρουσιάζουν την «δήθεν» πορεία της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Αυτό θα είναι και στην καινούργια μας έκθεση, με τη βούλα και την υπογραφή διεθνούς εργαστηρίου.

Στο ένα βίντεο, μπήκε επάνω ένα σήμα, ώστε να μην φαίνεται η αμαξοστοιχία και στο άλλο βίντεο, έχουν κοπεί τα 8 πρώτα κρίσιμα δευτερόλεπτα, που θα μας έδειχναν πολλά στοιχεία. Και στα δύο έχει γίνει επεξεργασία.

«Δηλαδή εσείς υποστηρίζετε λοιπόν, ότι εκτός από τη μονταζιέρα στα ηχητικά, υπήρχε και μονταζιέρα στα βίντεο», ρωτήσαμε ξανά τον κ. Κοκοτσάκη.

«Ναι το υποστηρίζω και αυτό είναι αποδεδειγμένο θα το δείτε. Θα υπάρχει και στη νέα έκθεσή μας, θα είναι ντοκουμέντο. Επίσης αυτό που θα βγει και με αποδείξεις είναι ότι: από τις πρώτες στιγμές φαίνονται άνθρωποι, που περιτριγυρίζουν στα συντρίμμια και συλλέγουν συγκεκριμένα συντρίμμια. Τα πηγαίνουν σε ένα χώρο, πίσω από κάποια εναπομείναντα κοντέινερ και τα αποθηκεύουν.

Επίσης έρχεται μία αμαξοστοιχία με την όπισθεν και φορτώνονται συντρίμμια και τα παίρνουν. Στο καινούργιο λοιπόν υλικό που έχουμε βρει, φαίνεται και ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι. Είναι προσωπικό της Hellenic Train. Είναι αδιανόητο αυτό. Μέχρι και την τρίτη ημέρα, μετά το δυστύχημα, είναι εκεί άνθρωποι της εταιρείας και παίρνουν αντικείμενα. Ποιοι ήταν αυτοί και που πήγαν ότι πήραν; Και δεν λέει κανείς τίποτα», καταλήγει ο κ. Κοκοτσάκης.

Για το θέμα της σύγκρουσης και της πυρκαγιάς που προκλήθηκε, ο κ. Κοκοτσάκης υποστηρίζει, ότι δεν συγκρούστηκαν οι δύο μηχανές των αμαξοστοιχιών, αλλά η μηχανή της επιβατικής αμαξοστοιχίας, με το πρώτο βαγόνι-πλατφόρμα της εμπορικής, αφού η μηχανή της εμπορικής είχε ήδη εκτροχιαστεί από την προσπάθεια να «φρενάρει». Λέει ο κ., Κοκοτσάκης:

«Εγώ υποστηρίζω πράγματα τα οποία, μπορούν να αποδειχθούν. Έχω να πω τα εξής και αυτά θα αποδειχθούν τις επόμενες ημέρες, με την ακρίβεια του χιλιοστού. Τα αποδεικνύουν δύο εργαστήρια του εξωτερικού, που αναλύουν όλα αυτά σε δύο διαφορετικά μοντέλα, σε δύο διαφορετικές χώρες. Το βίντεο που είπε ο κ. Φλωρίδης ότι θα στείλει στον Καναδά, το στείλαμε εμείς για εξέταση.

Αυτό που προκύπτει με σαφήνεια είναι, η αρκετά μεγάλη ποσότητα καιόμενου υλικού, που είναι πολύ εύφλεκτο και δεν είναι έλαιο σιλικόνης. Αυτό επίσης που θα βγει ως στοιχείο, είναι ότι οι δύο μηχανές δεν προσέκρουσαν η μία στην άλλη και αυτό προκύπτει 100%. Προσέκρουσε το βαγόνι νούμερο ένα της εμπορικής αμαξοστοιχίας, με την μηχανή της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Γιατί με το που φρέναρε ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας, εκτροχιάστηκαν οι δύο μηχανές της και για αυτό και δεν κάηκαν. Το τρένο όμως, όταν εκτροχιάστηκαν οι μηχανές, έκανε ακόμα 46 μέτρα, μέχρι να ακινητοποιηθεί λόγω της σύγκρουσης.

Σε αυτά τα 46 μέτρα, έχει διαρρεύσει όποιο υλικό υπήρχε, λόγω της πέδησης. Αν ήταν ξυλόλιο, ή βενζόλιο, ή τολουόλιο, όπως υπάρχουν στα έγγραφα, δεν αντέχουν τις απότομες μεταβολές. Αυτά δημιούργησαν την πυρκαγιά. Δεν ξέρουμε πόσοι πέθαναν από την φωτιά. Οι ιατροδικαστές επίσης, ενώ έκαναν νεκροτομές, δεν εξέτασαν από τι τελικά πέθαναν οι άνθρωποι. Είναι προφανές ότι οι μηχανές των δύο τρένων δεν έχουν συγκρουστεί μεταξύ τους. Και αυτό θα βγει στην έκθεσή μας», καταλήγει.

 Ο κ. Κοκοτσάκης, όπως και άλλοι πραγματογνώμονες, θεωρεί ότι η μεθοδολογία, που το κράτος, αλλά και το Χημείο του Κράτους, έκανε δειγματοληψίες, «είναι μίας υποανάπτυκτης χώρας».

«Ο τρόπος με τον οποίο το κράτος κάνει τον δειγματισμό, είναι μίας υποανάπτυκτης χώρας. Με μπουλντόζες και άλλα μηχανήματα, που δεν έπρεπε. Ο ανακριτής δέχθηκε τις ενστάσεις μας και έτσι έχει ξαναπάει το χημείο του κράτους, όχι ότι θα βρει κάτι. Ο χώρος εκεί έχει υπονομευτεί και στερείται των βασικών πειστηρίων, όπως ήταν στα Τέμπη μετά το δυστύχημα. Έχουν εξαφανιστεί στοιχεία, από την αρχή», καταλήγει.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button