ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το σχέδιο Μαγιορκίνη για τα σχολεία: Μάσκες σε παιδιά 10-19 ετών και εκ περιτροπής διδασκαλία

Για την αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοϊού στη χώρα, αλλά και το πώς οι συνθήκες αυτές επηρεάζουν το άνοιγμα της νέας σχολικής χρονιάς μίλησε ο επίκουρος καθηγητής Γκίκας Μαγιορκίνης.

Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ και αναφερόμενος στο άνοιγμα των σχολείων, ο επίκουρος καθηγητής Υγιεινής και Επιδημιολογίας ανέφερε πως θα πρέπει να εξεταστεί πολύ προσεκτικά ο τρόπος που μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολεία εν μέσω ενδεχόμενου δεύτερου κύματος.

Επισήμανε ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να λειτουργήσουν με πλήρη κανονικότητα και μίλησε για πιθανότητα μοντέλου Μαΐου με μάσκες το οποίο θα εισηγηθεί βάσει τού τι εφαρμόστηκε στο Ισραήλ και σε άλλες χώρες.

Αυτό σημαίνει ότι σε πρώτη φάση θα υπάρχει εκ περιτροπής διδασκαλία (να σπάσει η πυκνότητα της τάξης), θα πρέπει να γίνεται χρήση μάσκας στις ηλικίες μεταξύ 10 – 19 και, όταν τα νούμερα του 2ου κύματος αρχίζουν και πέφτουν, τότε σταδιακά να επανέλθουμε σε μια πλήρη κανονικότητα.

Ανησυχία για τα «ορφανά κρούσματα»

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στον αριθμό των κρουσμάτων που παραμένει σταθερά άνω των 200 τις τελευταίες 4 ημέρες, καθώς και στην 17χρονη διασωληνωμένη στο ΑΧΕΠΑ.

Εξήγησε δε, πως είναι αναμενόμενο όσο μεγαλώνει η διασπορά στην Ελλάδα στις νέες ηλικίες. Έντονη ανησυχία βέβαια, προκαλούν και τα ορφανά κρούσματα στα μεγάλα αστικά κέντρα που δημιουργούν το μεγάλο πρόβλημα.

Τα μέτρα στα αστικά κέντρα ενδεχομένως να ενταθούν αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση και ανεβούν οι διασωληνωμένοι και τα κρούσματα δεν σταθεροποιούνται κάτω από 200, πρόσθεσε ενώ διευκρίνισε πως για την ώρα δεν μπορεί να εκτιμηθεί αν θα είναι επαρκή τα νέα μέτρα που ελήφθησαν καθώς θα πρέπει να φανεί μια σταθεροποίηση των κρουσμάτων τις επόμενες 10 ημέρες.

Αναφερόμενος δε, σε ένα καλό σενάριο, ο κ. Μαγιορκίνης εκτίμησε πως αυτό θα ήταν να δούμε μια σταθεροποίηση και μια συρρίκνωση των κρουσμάτων ενώ αναφέρθηκε σε ένα πιθανό εμβολιασμό τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο.

Related Articles

Back to top button