ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ιωάννης Στρατάκης: Η «πέτρα του σκανδάλου» τρολάρει τις αντιδράσεις και ιδρύει το… «κόμμα της Σαγιονάρας»

Η εμφάνιση με βερμούδα που προκάλεσε σάλο στα social media – Ο ίδιος δήλωσε πως άλλαξε πριν το κονσέρτο – Η σατιρική ανάρτηση στο Facebook – Η καριέρα του βιολιστή που επέστρεψε στην Ελλάδα το 2014

«Συνέχεια» στην συζήτηση γύρω από το πρόσωπό του δίνει ο μουσικής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, Ιωάννης Στρατάκης, μετά την «αποκάλυψη» πως αυτός ήταν ο άνδρας ο οποίος βρέθηκε στο προεδρικό μέγαρο στην δεξίωση της επετείου για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας. 

ADS

Μετά την αρχική του ανάρτηση στην οποία ο ίδιος παραδεχόταν πως αυτός είναι ο άνδρας που απεικονίζεται με βερμούδα και σαγιονάρα, στην οποία τόνιζε πως η φωτογραφία τραβήχθηκε πριν την έναρξη της δεξίωσης, όταν και ο ίδιος πήγε προκειμένου να αλλάξει ρούχα και να φορέσει το κοστούμι του, αυτή την φορά με φωτογραφία μία… σαγιονάρα σχολιάζει πως «αυτή είναι η πέτρα του σκανδάλου».

Σε μια νέα του ανάρτηση, ο Ιωάννης Στρατάκης αναφέρεται στην «πέτρα του σκανδάλου» και ανεβάζει και μια φωτογραφία της. Μάλιστα με περιπαικτική διάθεση ο ίδιος σατιρίζει τις αντιδράσεις λέγοντας πως ο ίδιος θέλει να «εξαργυρώσει» την αναγνωρισιμότητα που του έδωσε η υπόθεση με την ίδρυση του… «κόμματος της Σαγιονάρας»!

Η ανάρτηση του Ιωάννη Στρατάκη:

«Ἰδού! ἰδού ἡ πέτρα τοῦ σκανδάλου. Ἦλθε ἡ ὥρα νὰ ἐξαργυρώσω τὴν τόση προσοχὴ τοῦ Ἑλλαδικοῦ κοινοῦ, ἀνακοινῶν τὴν ἵδρυσιν τοῦ κόμματος τῆς Σαγιονάρας. Ἡ Νίκη εἶναι δική μας! Ἐλᾶτε κάλπες, θὰ βαδίσωμεν γιὰ ἄλλην μιὰν φορά τὴν ὁδόν τῆς ἐθνικῆς παλινορθώσεως. Τρέμετε ἀντίπαλα δέη!».

Σημειώνεται πως το «Σωματείο Εργαζομένων Καλλιτεχνών Ορχηστρών και Χορωδίας» της ΕΡΤ εξέδωσε ανακοίνωση για το θέμα. Συγκεκριμένα, το Σωματείο έκανε σαφές πως η φωτογραφία από το Προεδρικό Μέγαρο, που απεικονίζει καλεσμένο στη χτεσινή δεξίωση της Προέδρου για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, με βερμούδα και σαγιονάρες, στην πραγματικότητα απεικονίζει ένα μουσικό της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, την ώρα που πηγαίνει να κάνει sound-check. Όχι την στιγμή της στη δεξίωσης δηλαδή, αλλά δύο ώρες νωρίτερα από την έναρξη της.

Η ανακοίνωση του Σωματείου αναφέρει πως παρά την έντονη ζέστη, όλοι οι μουσικoί της ΕΣΟ παρουσιάστηκαν στην Πρόεδρο και τους καλεσμένους της φορώντας σμόκιν και τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ένδυσης, επιδεικνύοντας τον προσήκοντα σεβασμό στους θεσμούς και στην Προεδρία της Δημοκρατίας.«Θεωρούμε ότι ο τρόπος που παρουσιάστηκε η φωτογραφία, θίγει το ήθος του συναδέλφου μας και πλήττει το κύρος της Ορχήστρας και των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ» αναφέρει η ανακοίνωση.

Κλείνοντας, το Σωματείο τονίζει πως επιθυμεί, όσα ΜΜΕ, ασχολήθηκαν με το θέμα, παρουσιάζοντάς το με λάθος πληροφορίες, να αποκαταστήσουν την αλήθεια. Παραθέτει μάλιστα και φωτογραφία του ίδιου του μουσικού, λίγο πριν την έναρξη της εκδήλωσης.

Η «αποκάλυψη» του Ιωάννη Στρατάκη

Υπενθυμίζεται πως χθες, μετά τον σάλο ο κ. Στρατάκης με ανάρτησή του στο Facebook είχε τοποθετηθεί λέγοντας πως ήταν ο άνδρας πίσω από την εμφάνιση με την σαγιονάρα. 

Με μία μακροσκελή ανάρτησή του, ο ίδιος περιγράφει ότι είχε όντως προηγουμένως βρεθεί σε παραλία και οδήγησε επί 1,5 ώρα προκειμένου να φτάσει στην εκδήλωση και ότι στην συνέχεια φόρεσε το κοστούμι του, το οποίο δεν είχε φορέσει προηγουμένως για να μην το τσακαλώσει από τον ιδρώτα κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Η ανάρτηση στο Facebook:


«Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.
Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!
Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:
1) Δὲν ὑπῆρξα προσκελκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως
2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ’ εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου
3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.
4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.
5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)
6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.
7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.
Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.
Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος».

Αναλυτικά το βιογραφικό του:

Από το 1974 άρχισε να μελετά μουσική (βιολί και βιόλα) στην Ελλάδα, Ολλανδία, Μ. Βρεττανία, Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία κ.α. Τιμήθηκε με την υποτροφία «Μουσηγέτης» από τον Χ .Λαμπράκη. Μετά το τέλος των σπουδών του παρακολούθησε σεμινάρια μουσικής τεχνικής και ερμηνείας.

Παράλληλα παρακολούθησε πανεπιστημιακά προγράμματα διοίκησης καλλιτεχνικών οργανισμών (Amsterdam, Maastricht) και σεμινάριο ραδιο-τηλεοπτικής εκφώνησης (Amsterdam). Ίδρυσε και διηύθυνε φεστιβάλ κλασικής μουσικής (Flevoland, Ολλανδίας 2003-2004).

Έδωσε αμέτρητες συναυλίες ως κορυφαίος μουσικός ορχήστρας, μουσικός δωματίου και σολίστ κυρίως στο εξωτερικό όπου έζησε τα τελευταία 30 χρόνια. Δίδαξε βιόλα στην Μουσική Ακαδημία του Amsterdam/Hilversum. Υπήρξε συντάκτης του περιοδικού τύπου της Ελληνικής Κοινότητος Ουτρέχτης.

Στην Ελλάδα επέστρεψε το 2014 ως κορυφαίος βιολιστής της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, της Καμεράτας ΜΜΑ, της Metropolitan Symphony Orchestra of Athens, μουσικός δωματίου και εκπαιδευτής της Ορχήστρας Νέων «ΜΟΥSA» του ΜΜ Θεσσαλονίκης.

Μετά από 25 χρόνια μελέτης της αρχαιοελληνικής προφοράς, από το 2015 έχει αρχίσει να παρουσιάζει σε μορφή θεατρικού αναλογίου και ως ακουστικά βιβλία κείμενα της αρχαιοελληνικής γραμματείας.

Μάλιστα ο κ. Στρατάκης τοποθετήθηκε για την εμφάνισή του στο Προεδρικό Μέγαρο και μέσα από τον λογαριασμό του στα social media. Όπως υποστήριξε πριν την δεξίωση είχε βρεθεί σε παραλία και οδήγησε επί 1,5 ώρα προκειμένου να φτάσει στην εκδήλωση. Ακόμη πρόσθεσε ότι στην συνέχεια φόρεσε το κοστούμι του, το οποίο δεν είχε φορέσει προηγουμένως για να μην το τσακαλώσει από τον ιδρώτα κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button