ΥΓΕΙΑ

Ασκήσεις κορμού με την Ελευθερία (Φωτο)

Βάλε στην προπόνησή σου τώρα ασκήσεις κορμού.

Οι ασκήσεις αυτές δουλεύουν όλη την περιοχή της κοιλιάς και της ράχης. Το γεγονός ότι έχουν στηρίξεις αλλά και κινήσεις στα πόδια, συνεπάγεται ότι ενεργοποιούν πολύ και τους μύες των χεριών αλλά και των ποδιών αντίστοιχα.

Χρησιμοποίησε μόνο ένα στρώμα και το σώμα σου. Ξεκίνα από τις πιο ήπιες και συνέχισε με τις πιο δύσκολες . Στην αρχή προσπάθησε να μένεις για μισό λεπτό .Σιγά σιγά θα βελτιώνεσαι και κάθε φορά θα αντέχεις περισσότερο χρόνο στην καθεμία από αυτές.

Άλλη μέρα μπορείς να δουλέψεις με επαναλήψεις. Επειδή μιλάμε για ασκήσεις με το βάρος του σώματος ξεκίνα με στόχο τις 10 επαναλήψεις και αύξησε τες σταδιακά. Ανάλογα με το στόχο της προπόνησης μπορείς να κάνεις από 2-4 σετ, σε καθεμία από αυτές.

Σε κάθε άσκηση (hover ή αλλιώς σανίδα) φρόντισε να έχεις σωστή θέση σώματος , δηλαδή να έχεις έξω στήθος, μέσα την κοιλιά , να μη βουλιάζουν οι ωμοπλάτες σου, το κεφάλι στην προέκταση της σπονδυλικής στήλης και να πιέζεις το έδαφος με όλη την παλάμη, αλλά και τα δάχτυλα μαζί.

Όσο για τα αποτελέσματα, πρέπει να πω ότι θα είναι εμφανή, σε όλο το σώμα και σίγουρα.

Παρακάτω σου προτείνω κάποιες από τις ασκήσεις κορμού.

1) Καρποί κάτω από τους ώμους, πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα της λεκάνης, έξω στήθος μέσα η κοιλιά, κεφάλι στην προέκταση της σπονδυλικής στήλης ( φωτό 1η).  Από αυτή τη θέση ξεκόλλα λίγο το ένα πόδι από το έδαφος, κατέβασέ το και συνέχισε εναλλάξ (φωτό 2η).

Φώτο 1
Φώτο 1
Φώτο 2
Φώτο 2

2) Ίδια αρχική θέση με την πρώτη  άσκηση (φωτό 3).  Φέρε το ένα γόνατο προς το στήθος λυγίζοντας το (φωτό 4η), πήγαινέ το πίσω και κάνε εναλλάξ κάθε φορά.

Φώτο 3
Φώτο 3
Φώτο 4
Φώτο 4

3) Η αρχική θέση είναι ίδια (φωτό 5η).Για να ξεκουράσεις,όμως,λίγο τους καρπούς σου, πέρνα από καρπό σε πήχη ένα-ένα χέρι(φωτό 6η +7η) και ολοκλήρωσε τη μία επανάληψη έχοντας τα χέρια σου και πάλι με καρπούς στο έδαφος (φωτό 8η).

Φώτο 5
Φώτο 5
Φώτο 6
Φώτο 6
7
Φώτο 7
Φώτο 8
Φώτο 8
Φώτο 9
Φώτο 9

4) Για αρχική θέση θα χρησιμοποιήσεις την ίδια (φωτό 10η). Από τη θέση αυτή φέρε το ένα γόνατο στο πλάι από την εξωτερική πλευρά του κορμού σου. Άσε το σώμα σου ελεύθερο σαν να θέλεις να κοιτάξεις το γόνατο (φωτό 11η). Συνέχισε εναλλάξ.

Φώτο 10
Φώτο 10
Φώτο 11
Φώτο 11

5) Από την προηγούμενη αρχική θέση βάλε το ένα πόδι πάνω στο άλλο (φωτό 12η). Σπρώξε το έδαφος προς τα εμπρός πηγαίνοντας τη λεκάνη σου προς τα πίσω σε θέση “βουνό” (φωτό 13η). Έλα πάλι στην αρχική θέση και αφού ολοκληρώσεις με το ένα πόδι ξεκίνα με το άλλο.

Φώτο 12
Φώτο 12
Φώτο 13
Φώτο 13

6) Ξεκίνα με την αρχική θέση της 14ης φωτό, έχοντας δηλαδή τον έναν καρπό στο έδαφος σπρώχνοντάς το προς τα κάτω και έχοντας τον κορμό σου στο πλάι . Το άλλο χέρι είναι ψηλά . Από αυτή τη θέση γυρίζεις προς το κέντρο περνώντας το πάνω χέρι κάτω από το σώμα σου προς τα μέσα και πλάι (φωτό 15η).

Φώτο 14
Φώτο 14
Φώτο 15
Φώτο 15

Ελευθερία Ζαπαντιώτη

Καθηγήτρια φυσικής αγωγής και πρώην πρωταθλήτρια στο βάδην

Email: elevadin@hotmail.com

Φωτογράφος : Giannis Ntzanis photography

Related Articles

Back to top button
Close
Close