ΕΛΛΑΔΑ

Συγκλόνισε η Καρυστιανού στο Ηράκλειο: «Έζησα την πιο δύσκολη νύχτα – Δε φοβάμαι τίποτα πια»

Συγκλονιστικά στοιχεία ανέφερε on camera ο πραγματογνώμονας Βασίλης Κοκοτσάκης αναφορικά με την επικαιροποιημένη έκθεση – Νέες μηνύσεις και αγωγές προανήγγειλε ο Παύλος Ασλανίδης  

Με παρατεταμένο χειροκρότημα ο κόσμος υποδέχθηκε την πρόεδρο του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών, Μαρία Καρυστιανού, η οποία ξεκίνησε την ομιλία της στο πάρκο Γεωργιάδη, στο Ηράκλειο, επισημαίνοντας με έμφαση ότι θα συνεχίσει τον αγώνα της, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του Συλλόγου για την πλήρη αποκάλυψη της αλήθειας.

Σε ερώτηση του Cretalive εάν φοβάται για τη ζωή της η ίδια με ευθύτητα απάντησε «έζησα την πιο δύσκολη νύχτα της ζωής μου. Δε φοβάμαι τίποτα πια». Με συγκίνηση είπε επίσης «νιώσαμε την αγάπη και τη συμπαράσταση του κόσμου. Φεύγουμε πιο δυνατοί» ενώ ευχαρίστησε επανειλημμένως το κοινό για τη θέρμη που έδειξε στο πρόσωπο της.

«Δικαίωση είναι να μπουν οι υπεύθυνοι στη φυλακή και να αλλάξουν εντελώς τα πράγματα στον τρόπο που λειτουργεί η ελληνική κοινωνία μας. Να επανέλθουν όλες οι χαμένες αξίες της ισονομίας, της Δικαιοσύνης, της ασφάλειας, της αξιοπρέπειας. Να ζούμε σε μία τελείως διαφορετική και δημοκρατική κοινωνία, αυτό είναι δικαίωση» απάντησε η κα. Καρυστιανού σε σχετική ερώτηση.

Ο Παύλος Ασλανίδης, πατέρας θύματος στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη στην θεματική εκδήλωση που διοργανώθηκε, είπε «δέκα μήνες μετά στην τοποθεσία έξω από τη Λάρισα, ένα χωριό το Κουλούρι τα καμένα βαγόνια, τα ειδικά σκυλιά βρήκαν τα οστά από κοπέλες που αναγνωριστήκανε με προσωπικά αντικείμενα. Όλα αυτά ήταν σε ποτάμια, σε πλημμυρισμένο χώρο, με περιττώματα και σκουπίδια». 

Προανήγγειλε επιπλέον ότι ακολουθούν νέες μηνύσεις και αγωγές ειδικά προς την Εγκληματολογική Υπηρεσία διότι, όπως ο ίδιος ανέφερε, «δεν έκαναν καθόλου τοξικολογικές εξετάσεις στα καμένα παιδιά (…). Απλά έδωσαν σε όλους τους γονείς ένα χαρτί “βίαιος θάνατος, πλήρης απανθράκωση” και αυτό ήταν. Ούτε αιτία μέσα, δηλαδή εάν ανέπνευσε το καυστικό υγρό και μετά πέθανε ή αν κάηκε ζωντανός αυτά δεν τα έχει πάρει κανένας. Πήραμε ένα κλειστό φέρετρο. Κακώς τους εμπιστευτήκαμε (…) αλλά έχουμε ξετυλίξει το κουβάρι εντελώς. Στα Δικαστήρια θα γίνει χαμός».

Ο Βασίλης Κοκοτσάκης, ειδικός πραγματογνώμονας σε θέματα πυρκαγιών, σε δηλώσεις του on camera, τόνισε αναφορικά με την επικαιροποιημένη έκθεση ότι περιέχει μόνο αποδείξεις για όλα τα ερωτήματα που υπήρχαν. 

Σε ερώτηση για «γκρίζα σημεία» στην έκθεση είπε ότι πρόκειται για «30 ολοφάνερα συμπεράσματα. Το σπουδαίο βέβαια γεγονός, αυτό που ήταν πασιφανές από την πρώτη στιγμή είναι ότι υπήρξε εκτροχιασμός όχι της αμαξοστοιχίας αλλά των μηχανών της εμπορικής αμαξοστοιχίας και αυτό είναι ένα γεγονός το οποίο δεν αμφισβητείται διότι είναι αποδεδειγμένο γι’ αυτό και οι μηχανές δεν είχαν καεί. Γι’ αυτό και τα σώματα των μηχανοδηγών βρέθηκαν σχεδόν ανέπαφα».

Ο Κρητικός πραγματογνώμονας συγκλονίζει στην περιγραφή του πώς ακριβώς έγινε το ατύχημα, σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία έχει συλλέξει, και το τί θα γινόταν εάν το δυστύχημα είχε συμβεί μέσα στο τούνελ.

«Στην έκθεση μας υπάρχει μία απόδειξη και καλώ όλους τους επιστήμονες να πάνε στην έκθεση και να προσπαθήσουν να την αποδομήσουν, όχι να την ενισχύσουν (…) το πόρισμα που αναφέρεται όσον αφορά τα χημικά. Είναι μαθηματικά, τα μαθηματικά δεν αμφισβητούνται και το οποίο μας απέδειξε τελικά ότι αυτό που καιγόταν ήταν χημικοί διαλύτες».

Υπενθυμίζεται ότι την εκδήλωση διοργάνωσε το Συμπόσιο Πολιτισμού, στο πάρκο Γεωργιάδη, με θέμα «Τέμπη, Αλήθεια, Δικαιοσύνη, Διαφάνεια». Η εκδήλωση ξεκίνησε με δρώμενα στο κέντρο της πόλης ενώ κεντρικοί ομιλητές ήταν η Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρος του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών 2023, ο Παύλος Ασλανίδης και η νομική σύμβουλος Ελεονώρα Γεωργίου.

Λίγο νωρίτερα, η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής  με ειδικότητα στους ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς, Κατερίνα Πανδή, από το Ρέθυμνο, με την ομάδα της δημιούργησε ένα λαϊκό δρώμενο με την ολόψυχη συμμετοχή των πολιτών με τον Καγκελευτό τελετουργικό χορό της Ιερισσού. Ο χορός αυτός, σύμφωνα με τους διοργανωτές, εκφράζει μία βαθιά εσωτερικότητα και συμπυκνώνει το τραγικό, το οποίο εξανθρωπίζει και απελευθερώνει, ενάντια στο μεταμοντέρνο και στην βαρβαρότητά του.  

πηγη

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button