ΕΛΛΑΔΑ

ΜΑΤ: Θα προστατεύουν λεωφορεία και τρόλεϊ

Θα σταθμεύει μόνιμα στη διασταύρωση Τοσίτσα και Πατησίων.

 

 

Την ενίσχυση της αστυνόμευσης της περιοχής γύρω από το ιστορικό κτίριο του Πολυτεχνείου στο κέντρο της Αθήνας αποφάσισε η Ελληνική Αστυνομία μετά τις συνεχείς επιθέσεις με μολότοφ εναντίον τρόλεϊ από ομάδες αντιεξουσιαστών. Στο εξής, στη διασταύρωση των οδών Τοσίτσα και Πατησίων θα σταθμεύει μόνιμα μια διμοιρία των ΜΑΤ, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο να κλείνει το Πολυτεχνείο κατά τη διάρκεια της νύχτας ώστε να μη γίνονται επιθέσεις μέσα από το κτίριο.

Σημειώνεται ότι στην τελευταία επίθεση έξω από το Πολυτεχνείο «θύματα» έπεσαν τρία τρόλεϊ, εκ των οποίων τα δύο είχαν μέσα επιβάτες. Οι δράστες βγήκαν από την οδό Τοσίτσα, κατέβασαν τους επιβάτες με τη βία και έκαψαν με μολότοφ τα τρόλεϊ. Τα δύο καταστράφηκαν ολοσχερώς, ενώ το τρίτο υπέστη σοβαρές υλικές ζημιές. Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι οι δράστες ήταν περίπου 15. Αφού εμφανίστηκαν στην οδό Πατησίων, ζήτησαν από τους επιβάτες των τρόλεϊ να αποβιβαστούν και άρχισαν συντονισμένα να σπάνε τα τζάμια με σφυριά. Κατόπιν, άρχισαν να ρίχνουν στο εσωτερικό των οχημάτων βενζίνη και στη συνέχεια έριξαν βόμβες μολότοφ.

Η πυρπόληση των τριών τρόλεϊ προκάλεσε τρόμο στους εργαζόμενους στις αστικές συγκοινωνίες και ειδικότερα στην ΟΣΥ, οι οποίοι εκπέμπουν SOS ζητώντας να βρεθεί άμεση λύση και να πάψουν να κινδυνέψουν ανθρώπινες ζωές. Οι οδηγοί τρόλεϊ και λεωφορείων υποστηρίζουν ότι από καθαρή τύχη δεν έχουμε θρηνήσει θύματα και πως θα πρέπει η διοίκηση του ΟΑΣΑ να πάρει αποφάσεις και να πάψουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς να διέρχονται μπροστά από το Πολυτεχνείο.

Αν και η παλαιότερη διοίκηση είχε πάρει σχετική απόφαση την οποία έθετε σε εφαρμογή μόνο τα Σαββατοκύριακα ωστόσο η απόφαση αυτή δεν υλοποιείται πια και τα οχήματα διέρχονται κανονικά μπροστά από το Πολυτεχνείο και στα γύρω στενά.

Μάλιστα τονίζουν ότι το κόστος για την εταιρεία ξεπερνά τα 950 χιλ.. ευρώ για τα τρία τρόλεϊ που κάηκαν ολοσχερώς την προηγούμενη Δευτέρα το βράδυ, ενώ οι απώλειες εκτοξεύονται αν υπολογίσει κανείς ότι τα οχήματα αυτά δεν θα εκτελούν πλέον δρομολόγια, με αποτέλεσμα να χάνονται έσοδα για την ΟΣΥ. Συγκεκριμένα θα μειωθούν ακόμα περισσότερο τα εισιτήρια, τη στιγμή μάλιστα που τα έσοδα από τα ΜΜΜ είναι μειωμένα το 2016 σε σχέση με πέρυσι κατά 12%.

Σημειώνεται ότι αν και όλα τα οχήματα είναι ασφαλισμένα, το Δημόσιο θα εισπράξει αποζημιώσεις για τη σημερινή τους κατάσταση. Ωστόσο ο στόλος είναι γερασμένος και κατά συνέπεια οι αποζημιώσεις δεν θα ξεπερνούν τα 50.000 έως 80.000 ευρώ ανά όχημα.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button