ΕΛΛΑΔΑ

Η επική γκάφα με την φωτογραφία από το Προεδρικό – Ήταν ο Στρατάκης, βιολιστής από την ΕΡΤ και εργαζόταν

Τελικά το μυστήριο λύθηκε – Ο άνθρωπος δεν ήταν καλεσμένος, εργαζόταν στον χώρο

Πρόκειται για εικόνα με έναν άνδρα που περνά το κατώφλι του Μεγάρου φορώντας ένα πουκάμισο, μια βερμούδα και σαγιονάρες. Πολλοί έσπευσαν να καυτηριάσουν αυτή την εμφάνιση, άλλοι έκαναν (λανθασμένες) εικασίες για το ποιος τελικά είναι και πολλοί έφθασαν στο σημείο να αναρωτιούνται, γιατί η φρουρά του Προεδρικού Μεγάρου επέτρεψε την είσοδο στον άνδρα με αυτή την “ασεβή” εμφάνιση.

ADS

Όμως, όπως συχνά συμβαίνει, η πραγματικότητα δεν είναι ακριβώς αυτό που φαίνεται. Ο άνθρωπος που εμφανίστηκε έτσι στη δεξίωση είναι ο Ιωάννης Στρατάκης, κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, και στη φωτογραφία που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, μπαίνει στο Προεδρικό για να παίξει και προφανώς να αλλάξει, με τα ρούχα εργασίας του. Την αποκάλυψη έκανε με ανάρτησή του ο εδώ και χρόνια ασχολούμενος με το digital marketing, Κωνσταντίνος Κορίκης.

Είναι ένας καλλιτέχνης με σπουδαίες σπουδές και μόρφωση, ο οποίος επιπλέον μιλά άπταιστα αρχαία Ελληνικά.

Η αποκάλυψη

Στην ανάρτησή του αναφέρει:

Σας παρουσιάζω τον Ιωάννη Στρατάκη. Είναι ο άνθρωπος που βρίζετε επειδή ήταν ασεβής. Είναι ο κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, και στη φωτογραφία μπαίνει στο Προεδρικό για να παίξει, και προφανώς να αλλάξει σε ρούχα εργασίας προφανώς. Ο κανιβαλισμός και η ανθρωποφαγία έχουν και όρια.

Ἀπο το 1974 ἄρχισε να μελετᾷ μουσικη (βιολί καὶ βιόλα) στην Ἑλλάδα, Ὁλλανδία, Μ.Βρεττανία, Ἰταλία, Γερμανία, Ἑλβετία κ.ἄ. Μιλά άπταιστα αρχαία Ελληνικά

Τιμήθηκε μὲ τὴν ὑποτροφία “Μουσηγέτης” ἀπὸ τὸν Χ.Λαμπράκη.

Μετὰ τὸ τέλος τῶν σπουδῶν του παρηκολούθησε σεμινάρια μουσικῆς τεχνικῆς καὶ ἑρμηνείας.

Παράλληλα παρηκολούθησε πανεπιστημιακὰ προγράμματα διοίκησης καλλιτεχνικῶν ὀργανισμῶν (Amsterdam, Maastricht) καὶ σεμινάριο ραδιο-τηλεοπτικῆς ἐκφώνησης (Amsterdam).

Ἵδρυσε καὶ διηύθυνε φεστιβὰλ κλασικῆς μουσικῆς (Flevoland, Ὁλλανδίας 2003-2004).

Ἔδωσε ἀμέτρητες συναυλίες ὡς κορυφαῖος μουσικὸς ὀρχήστρας, μουσικὸς δωματίου καὶ σολίστ κυρίως στὸ ἐξωτερικό ὅπου ἔζησε τὰ τελευταῖα 30 χρόνια.

Δίδαξε βιόλα στὴν Μουσικὴ Ἀκαδημία τοῦ Amsterdam/Hilversum.

Συντάκτης τοῦ περιοδικοῦ τύπου τῆς Ἑλληνικῆς Κοινότητος Οὐτρέχτης.

Στὴν Ἑλλάδα ἐπέστρεψε τὸ 2014 ὡς κορυφαῖος βιολιστὴς τῆς Ἐθνικῆς Συμφωνικῆς Ὀρχήστρας τῆς ΕΡΤ, τῆς Καμεράτας ΜΜΑ, τῆς Metropolitan Symphony Orchestra of Athens, μουσικὸς δωματίου καὶ ἐκπαιδευτὴς τῆς Ὀρχήστρας Νέων “ΜΟΥSA” τοῦ ΜΜ Θεσσαλονίκης.

Μετὰ ἀπὸ 25 χρόνια μελέτης τῆς ἀρχαιοελληνικῆς προφορᾶς, ἀπὸ τὸ 2015 ἔχει ἀρχίσει νὰ παρουσιάζει σὲ μορφὴ θεατρικοῦ ἀναλογίου καὶ ὡς ἀκουστικὰ βιβλία κείμενα τῆς ἀρχαιοελληνικῆς γραμματείας.

Δείτε τι έγραψε ο ίδιος ο Ιωάννης Στρατάκης λίγο πριν στο Facebook:

Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.
Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!

Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:
1) Δὲν ὑπῆρξα προσκελκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως
2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ’ εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου
3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.
4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.
5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)
6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.
7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.
8) Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.

Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button