Best of Network

Τροχαίο με Ferrari: Ειδικός αναλύει γιατί πήρε φωτιά – 500.000 την είχε αγοράσει ο Μονογυιός

Στην τηλεοπτική εκπομπή Live News, με τον Νίκο Ευαγγελάτο στο Mega, μίλησε ο μηχανολόγος-μηχανικός, Κώστας Λακαφώσης, για το τροχαίο δυστύχημα στη Βούλα, στο οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο Τζώρτζης Μονογυιός.

Ο κ. Λακαφώσης μεταξύ άλλων ανέφερε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, η υπερπολυτελής Ferrari η οποία με περίπου 500 χιλιόμετρα (σ.σ. ο αδικοχαμένος φέρεται να την αγόρασε από Σέρβο έμπορο) του κόστισε περίπου 500.000 ευρώ, έχει στο σύνολό της πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τα τρία εκ των οποίων το «κάνουν» να είναι αρκετά ασφαλές ακόμα και σε βρεγμένους δρόμους.

Κι αυτό είναι -ενδεχομένως- ένα σημαντικό κομμάτι για την αλληλουχία των γεγονότων που οδήγησαν στην τραγωδία. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Η ταχύτητα πριν την μοιραία πρόσκρουση

Με βάση τους υπολογισμούς του κ. Λακαφώση, ο Τζώρτζης Μονογυιός «πήρε» την τελευταία στροφή πριν την πρόσκρουσή του, με 72 χιλιόμετρα την ώρα.

Οι υπόλοιποι οδηγοί κινούνται με ταχύτητα περίπου 60 χιλιομέτρων την ώρα,συνεπώς ο 45χρονος έτρεχε λίγο περισσότερο, ωστόσο όπως φαίνεται στις εικόνες, δείχνει να έχει τον απόλυτο έλεγχο του supercar.

Στις εικόνες, φαίνεται ο οδηγός να κινείται στα δεξιά του δρόμου, ενώ αμέσως μετά την συγκεκριμένη στροφή, λίγα μέτρα πιο μετά, «καρφώνεται» στο δέντρο που βρίσκεται στην αριστερή μεριά του δρόμου. Κι αυτό το κομμάτι, που δεν έχει καταγραφεί σε βίντεο, τουλάχιστον ακόμα, είναι το κομμάτι του «παζλ» που λείπει, ώστε να βγουν ασφαλέστερα συμπεράσματα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα με την Ferrari που μόλις λίγη ώρα πριν το δυστύχημα ήταν έτοιμη, άθικτη και εντυπωσιακή για την παράδοσή της.

Αναφερόμενος, λοιπόν, ο κ. Λακαφώσης στα πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης της συγκεκριμένης Ferrari -η οποία από την πρόσκρουση και κυρίως από την φωτιά μετατράπηκε σε άμορφη μάζα σιδερικών– τονίζει μιλώντας στο Live News πως «τα δύο τελευταία προγράμματα είναι τα πιο επικίνδυνα για τους δρόμους, καθώς σε αυτά καταργούνται όλα τα ηλεκτρονικά».

Αυτά ρυθμίζονται από έναν διακόπτη με πέντε «σκάλες». Όσο πιο αριστερά, τόσο πιο ασφαλές, ενώ όσο οι «σκάλες» ανεβαίνουν, τόσο γίνονται τα πράγματα πιο επικίνδυνα για έναν μη επαγγελματία οδηγό.

Ο κατασκευαστής προτείνει την ρύθμιση «Sport» για οδήγηση στην πόλη, με τις «μεγαλύτερες σκάλες» όπως προαναφέραμε, να καταργούν ουσιαστικά όλα τα ηλεκτρονικά για μεγαλύτερες ταχύτητες.

Είναι αυτή η εικόνα

Τζώρτζης Μονογυιός δυστύχημα με Ferrari τροχαίο Βούλα

Συνεπώς «κλειδί» στην υπόθεση θα είναι -αν μπορεί βεβαίως αυτό να εξακριβωθεί- να φανεί το ποια «σκάλα» είχε επιλέξει ο Τζώρτζης Παναγής την στιγμή του δυστυχήματος, από το οποίο ευτυχώς βγήκε ζωντανή η σύζυγός του, η οποία νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.

Ακόμη ένα σημαντικό στοιχείο της υπόθεσης, είναι πως στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου η δεξαμενή της βενζίνης είναι χωρισμένη σε τρία κομμάτια: Δεξιά, αριστερά και πίσω από τον οδηγό.

Συνεπώς το κομμάτι της δεξαμενής που βρίσκεται πίσω από τη θέση του οδηγού, είναι στο σημείο όπου έγινε η πρόσκρουση της Ferrari με το δέντρο, με αποτέλεσμα να γίνει και η έκρηξη και το όχημα να τυλιχθεί στις φλόγες.

Δείτε την εικόνα

Επιπλέον, ο κ. Λακαφώσης ανέφερε ότι το δυστύχημα του Madclip δεν είναι ίδιο με αυτό του Τζώρτζη Μονογυιού, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία ο πρώτος είχε αναπτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα από τον δεύτερο.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ

Στην συνέχεια της εκπομπής, κ. Λακαφώσης ανέλυσε χρησιμοποιώντας τα πλάνα της διαλυμένης Ferrari από την μάντρα όπου μεταφέρθηκε, το πώς συνέβησαν όλα με βάση τα στοιχεία που έχουμε μέχρι στιγμής.

Έδειξε τη θέση του οδηγού, το σημείο όπου έγινε η πρόσκρουση, τις δεξαμενές καυσίμων και τόνισε πως θα είναι πολύ σημαντικό στοιχείο το αν βρεθεί το τιμόνι, ώστε να βγουν συμπεράσματα, καθώς όπως όλα δείχνουν με βάση τα τωρινά στοιχεία, ο Τζώρτζης Μονογυιός δεν φαίνεται να είχε αναπτύξει ταχύτητα πολύ μεγαλύτερη των 100 χιλιομέτρων την ώρα από την τελευταία στροφή κι έπειτα.

Πηγή: Live News.

Related Articles

Back to top button