Auto

Αυτή θα είναι η F1 του 2021 (Βίντεο)

Η παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού δημοσιοποίησε ένα πολύ ενδιαφέρον video που δείχνει ένα πρωτότυπο που βασίζεται στους κανονισμούς που αναμένεται να ισχύουν από τη μεθεπόμενη σεζόν, να κάνει δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα.

Το τεστ πραγματοποιείται στο Χινβίλ της Ελβετίας και την υπέρ-σύγχρονη αεροδυναμική σήραγγα της Sauber Motorsport. Πρόκειται για μοντέλο κλίμακας 50% στο οποίο η τεχνική ομάδα της FIA, με επικεφαλής τον δικό μας Νικόλα Τομπάζη, δοκίμασε τις προτεινόμενες αλλαγές στην αεροδυναμική των μονοθεσίων.

Με γνώμονα, την αύξηση του θεάματος, επιτρέποντας στα μονοθέσια να ακολουθούν το ένα το άλλο χωρίς τις «βλαβερές συνέπειες» του ακάθαρτου αέρα. Ήδη από φέτος, με τις αλλαγές που έχουν γίνει, η κατάσταση έχει βελτιωθεί αισθητά. Όμως και πάλι, το μονοθέσιο που ακολουθεί από κοντά ένα άλλο, χάνει περίπου το 50% της κάθετης δύναμης που κανονικά παράγει.

Όπως χαρακτηριστικά μας είπε ο Τομπάζης σε πρόσφατη αποκλειστική συνέντευξή του, αυτό ήταν το πρώτο βήμα. Το επόμενο, αυτό του 2021, δείχνει πως μπορεί να μειώσει την απώλεια κάθετης δύναμης στο εντυπωσιακό 10%!

Παρότι πρέπει να τονιστεί πως ακόμα οι τεχνικοί κανονισμοί του 2021 ΔΕΝ έχουν οριστικοποιηθεί (το deadline μεταφέρθηκε Οκτώβριο), η τελική πρόταση προς τις ομάδες αναμένεται να αφορά ένα μονοθέσιο όπως αυτό που παρουσιάζεται στο video.

Με τροχούς 18 ιντσών και νέα ελαστικά χαμηλού προφίλ, ακόμα πιο απλοποιημένη εικόνα του σασί, με νέου σχεδιασμού sidepods, νέας φιλοσοφίας πάτωμα που θα εκμεταλλεύεται το φαινόμενο ground effect, νέας φιλοσοφίας πίσω αεροτομή που θα στέλνει ψηλότερα τον ακάθαρτο αέρα ώστε να μειώνεται η επίδραση στο μονοθέσιο που ακολουθεί κ.α.

Όλα λοιπόν δείχνουν πως το σπορ είναι σε πολύ καλό δρόμο, η παγκόσμια ομοσπονδία σε συνεργασία με τη Liberty Media επιδιώκουν να διορθώσουν όλα τα κακώς κείμενα και το 2021 –πάντα με την υπογραφή Τομπάζη- να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

newsauto.gr

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button