ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

To Facebook επεκτείνει το κουμπί “save” σε όλο το διαδίκτυο

Από την αρχή της εβδομάδας το Facebook προχωρά σε αλλαγές και σχεδόν κάθε μέρα ανακοινώνει κάτι καινούριο: από μία νέα υπηρεσία, μέχρι ένα update ενός σημαντικού «κουμπιού» του, το κοινωνικό δίκτυο μοιάζει αποφασισμένο να βάλει τέλος στην απροθυμία των χρηστών του να μοιράζονται και να ανανεώνουν συχνά το status του προσωπικού τους λογαριασμού. Έτσι, μετά τις αλλαγές στο Messenger και το λανσάρισμα των φιλόδοξων Instant Articles, το δίκτυο διευρύνει και τη χρήση του κουμπιού “save”, το οποίο βοηθούσε τον χρήστη να διαβάσει αργότερα όσα posts δεν προλάβαινε.

Μέχρι σήμερα, το κουμπί λειτουργούσε μόνο στα posts και έστελνε απευθείας το link στα «αποθηκευμένα» άρθρα για να το διαβάσουμε αργότερα.   Πλέον, και όπως έγινε γνωστό, το “save button” του Facebook θα επεκταθεί, σχεδόν σε όλο το διαδίκτυο. Το νέο κουμπί “Save to Facebook” θεωρείται τουλάχιστον επαναστατικό καθώς θα επιτρέπει στον χρήστη να “σώσει” κάτι απ’ οπουδήποτε κινείται στο ίντερνετ και να μη χάσει τίποτα απ’ όσα τον ενδιαφέρουν. Κάτι σαν ένας πανίσχυρος σελιδοδείκτης, δηλαδή, που λειτουργεί παντού.

Και φυσικά, αυτό το νέο κουμπί απευθύνεται κυρίως σε sites και διαδικτυακές επιχειρήσεις που θέλουν να υπάρχουν παντού και κυρίως στην γιγάντια πλατφόρμα ανθρώπων που είναι το Facebook σήμερα. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η περί τεχνολογίας αρθρογραφία στο εξωτερικό, η αρχική μορφή του “save button” είχε εξαιρετικά αποτελέσματα από πλευράς επισκεψιμότητας και… κινητοποίησης των χρηστών, θεωρήθηκε μεγάλη διευκόλυνση και για τον λόγο αυτό επεκτάθηκε και στις επιχειρήσεις.

Επίσης, θεωρείται η απάντηση του Ζούκερμπεργ σε όσους κατηγόρησαν το δίκτυο του για τάσεις γιγαντισμού. Αν δεν είναι να κερδίσει ξανά την καλή πρόθεση των χρηστών, τουλάχιστον, ας έχει μαζί του το υπόλοιπο διαδίκτυο; Ναι, θα μπορούσε να πηγαίνει κάπως έτσι η σκέψη του, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται μάλλον φυλάει κι άλλους άσους στο μανίκι. Για την ιστορία, το νέο κουμπί έχει ήδη λανσαριστεί και είναι ήδη διαθέσιμο σε developers μεγάλων sites, εμπορικού ενδιαφέροντος για αρχή.

Πηγή: www.lifo.gr

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button